Pre-loader

Susidurdami su šia problema prekiniai ženklai reaguoja skirtingai

Mada – viena iškalbingiausių sričių pasaulyje. Ji – kintanti, įtakojama išorės aplinkybių, atspindinti konkretaus laiko dvasią ir net pasaulinius įvykius. Tai, kas madinga gali keistis kiekvieną sezoną, tad visi prekiniai ženklai kaskart kuria naujas, tendencijoms pritaikytas kolekcijas. O kas nutinka vėliau?


Žinoma, kiekvieną sezoną visi didieji prekiniai ženklai stengiasi parduoti savo naujausias drabužių kolekcijas. Sezonui besibaigiant naudojamos marketingo gudrybės, pasitelkiami išpardavimai bei įvairios akcijos, tačiau sezonui pasibaigus sandėliuose vis tiek lieka dalis neišparduotų vertingų ir kokybiškų prekių.

Vieni brand'ai neišparduotas kolekcijas tiesiog sunaikina. Taip elgdamiesi mados namai stengiasi išsaugoti savo vardą, prestižą bei aukštą drabužių kainą. Taip pat sunaikinus ankstesnes kolekcijas, siekiama sukelti žmonių domėjimąsi naujomis. Visiems žinoma, kad pvz.: Chanel kompanija nenori, kad jų etiketėmis paženklintus produktus būtų galima rasti neoficialiose parduotuvėse už žemą kainą. Kompanija siekia, kad žymėta produkcija būtų parduodama tik oficialiuose jų butikuose.


Kiti – pašalinę identifikuojančius ženklus ir etiketes, parduoda likusius drabužius didmenininkams už ženkliai mažesnę kainą. Pasirinkę būdą tiesiog pašalinti vardinius ženklus ir parduoti visiškai naujus kokybiškus drabužius kitiems pardavėjams, jie saugo gamtą ir leidžia drabužiams atlikti savo paskirtį – būti nešiojamais.

Vertinant situaciją iš verslo pusės – suprantama, kodėl vieni jų neišparduotas kolekcijas sunaikina. Tačiau, kyla klausimas, ar toks resursų švaistymas ir naujų, tačiau nenupirktų drabužių sunaikinimas visuotinai naudingas?

Prieš keletą metų mados pasaulį sudrebino skandalas. Tuomet Voguebusiness plačiai aprašė mados verslo neatsakingo švaistymo problemą. Ažiotažas kilo tuomet, kai BBC paskelbė naujieną, jog drabužių kompanija „Burberry“ 2017 m. sunaikino neišparduotą produkciją, kurios bendra vertė siekė daugiau nei 28 mln. JAV dolerių.

Ši žinia skandalingai pasklidusi po pasaulį parodė tamsiąją mados verslo pusę bei pritraukė aplinkos apsaugos entuziastų dėmesį. Pasaulinis ZERO WASTE judėjimas taip pat pasmerkė šią prekinių ženklų taikomą drabužių naikinimo praktiką. Šis įvykis buvo tik ledkalnio viršūnė ir atvėrė opią problemą – prestižiniai mados namai naikindami bei degindami neišparduotus, tačiau naujus ir tinkamus dėvėti produktus, ženkliai prisideda prie planetos taršos, klimato kaitos bei netinkamo vertybių formavimo.

Kaip neperžengti plonytės ribos tarp noro dėvėti kokybišką prabangaus ženklo drabužį ir puikybės, tuštumo, siekio pasipuikuoti tik blizgesiu, neatsižvelgiant į pasaulinio masto problemas?

Daugelis prekinių ženklų pakeitė verslo strategijas ir su neišparduotomis prekėmis pradėjo elgtis kitaip. Dabar vis dažniau atsiranda galimybė itin kokybiškus, originalius drabužius iš ankstesnių kolekcijų, be mados namų ženklinimo ir etikečių, įsigyti už itin patrauklią kainą.

Toks sprendimas buvo padarytas dėl kelių priežasčių. Mados namai panaikinę etiketes ir kitus ženklinimus, išsaugo savo verslo vardą bei prestižą. Nauji ir kokybiški drabužiai nebenaikinami, taip išvengiant gamtos teršimo bei klimato kaitos, o žmonės turi galimybę nešioti originalius drabužius, tačiau neišleisti tam itin didelių sumų.

Šiuo laikotarpiu, visi atsakingi verslai naudojasi galimybėmis prisidėti prie tvarios aplinkos kūrimo ir planetos išsaugojimo, tad apie pirkėjams suteikiamą progą pasirinkti, kokias prekes įsigyti galvojame ir mes.

Šiuo metu visi mes dar mokomės įsisąmoninti, kad išskirtinė kokybė nėra lygu etiketei ar prašmatniam produkto įpakavimui. Džiugina, kad vis daugiau žinomų nuomonės formuotojų savo sekėjus skatina įsigyti kokybiškus daiktus, tačiau kartu ir koncentruojasi į planetos išsaugojimą, žaliąją kultūrą ir tikrąsias produktų savybes.

Mūsų kompanija siekia prisidėti prie planetos išsaugojimo, taršos stabdymo ir bereikalingo švaistymo, todėl savo klientams kuriame galimybę rinktis.

Mūsų el. parduotuvėje Jūs visuomet galite įsigyti garsių prekinių ženklų naujausių kolekcijų drabužius dailioje pakuotėje.

Taip pat suteikiame galimybę rinktis originalius dizainerių kūrinius be jų ženklinimo ir etikečių, paprastoje, mažiau išvaizdžioje pakuotėje už žymiai mažesnę kainą.

Ar drabužio grožis, silueto kirpimas bei audinio kokybė nukenčia dėl paprastesnio įpakavimo ir etikečių nebuvimo? Tikrai ne! O mes savo ruožtu garantuojame visų parduotuvėje esančių drabužių originalumą ir autentiškumą.

Žemiau rasite mūsų Instagram draugų rekomenduojamą kolekciją!

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

Suknelė internetu
Sold out

Abbie bodis 1
Sold out

Anytime moteriška palaidinė 1
Sold out

Abbie bodis 1
Sold out

Anytime moteriška palaidinė 1
Sold out

Abbie bodis 1
Sold out

Anytime moteriška palaidinė 1
Sold out

Abbie bodis 1
Sold out

Anytime moteriška palaidinė 1
Sold out

Mūsų draugai

Daugiau straipsnių...

Influencerių įtaka mados pasauliui

Šiuo metu greitoji popmedijos kultūra ir influencerių įtaką vartotojui yra pasiekusi karščiausią piką. Kasdien galima matyti tūkstančius nuomonės formuotojų reklamuojančių begalę skirtingų produktų. Naudodamiesi skirtingomis strategijomis, vieni jų viešai deklaruoja apie tai, jog už reklamą yra sumokėta, kiti stengiasi savo kuriamą turinį pateikti taip, lyg tai būtų nuoširdi asmeninė rekomendacija.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Pre-loader